ΠΕΝΤΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ URBAN DECAY ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΣΕΣΕΡ ΣΟΥ

 Η Urban Decay έφυγε από την Ελλάδα και εγώ είμαι εδώ για να σου πω ποια πέντε προϊόντα πρέπει να κάνεις άμεσα δικά σου όσο τα βρίσκεις ακόμα στη χώρα μας .


de-slick η matte έκδοση του θρυλικού All nighter . Αν είσαι λιπαρή ξεκάθαρα το θες στη ζωή σου . Πέραν του ότι χαρίζει ομοιομορφία και σταθερότητα στο μακιγιάζ σε απελευθερώνει από την αντιαισθητική γυαλάδα για πάρα πολλές ώρες . 

Αν θέλεις να εφαρμόσεις highlighter φρόντισε να το κάνεις μετά τον ψεκασμό 

Μην το χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση γιατί περιέχει αλκοόλ και αφυδατώνει την επιδερμίδα .

Όπου βρεις οποιοδήποτε μολύβι ματιών της Urban Decay απλά πάρ'το ! Είναι μαλακά , γράφουν με τη μία , σβήνουν πανεύκολα και έχουν καταπληκτική χρωματική απόδοση . Απλά τα θες !
NAKED Cherry . Γιατί είναι η παλέτα που έβαλε τις cherry αποχρώσεις στη ζωή μας . Μπορεί να μην έχει τα εκτυφλωτικά μεταλλικά ,αυτά εμφανίζονται στην εταιρία μετά τη haney , έχει όμως τις πιο γλυκές κερασένιες αποχρώσεις και αν είσαι συλλέκτης τη θες στη συλλογή σου . 


NAKED HEAT . Την αγαπήσαμε όλες για τις θερμές καφέ αποχρώσεις της εκ των οποίων οι τέσσερεις είναι μεταλλικές . Σκιές που χτίζονται σταδιακά , περιορίζοντας τα λάθη και μπορεί να σε συνοδεύσει αναμφίβολα από το πρωί ως αργά το βράδυ .
NAKED Honey . Από τις πιο αγαπημένες μου παλέτες ! Αξεπέραστες μελί αποχρώσεις με δύο αξεπέραστα για εμένα μεταλλικά το AMBER και το GOLDEN .  Το HONEY για εμένα είναι ουσιαστικά toper το οποίο χτίζεται σε ένα χρυσοπράσινο χρώμα που προσπάθησαν πολλοί να το μιμηθούν όχι όμως με ιδιαίτερη επιτυχία .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις