ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ !

Το πως έφτασα μέχρι εδώ είναι κάτι που ίσως ούτε εγώ θα μπορούσα να σου απαντήσω με σιγουριά . Αν     ανατρέξω πίσω στο χρόνο είναι κάτι που πάντα ήθελα να κάνω όμως πάντα για κάποιο λόγο το ανέβαλα , ο άντρας μου λέει χαρακτηριστικά ότι αν υπάρχει κάτι που με χαρακτηρίζει είναι το moto "αν μπορείς να κάνεις κάτι αύριο άστο για αύριο !", στην παρούσα περίπτωση όμως δεν έφταιγε η παροιμιώδης μου αναβλητικότητα αλλά ο φόβος της κριτικής κάτι που προφανώς έχω ξεπεράσει πλέων αν κρίνει κανείς από τις αναρτήσεις μου στο Instagram ! 

Να'μαι λοιπόν εδώ χωρίς να ξέρω ούτε το URL τι είναι , με φάρο οδηγό μου την Αφροδίτη Κασούτα και τη Beautybyhara , έχοντας ένα σωρό άγνωστες λέξεις να κάνω την πρώτη μου ανάρτηση με την ελπίδα και τη βεβαιότητα ότι κάθε φορά θα βελτιώνομαι όλο και περισσότερο . Καλή μας αρχή λοιπόν ! 

Σχόλια

  1. Αγάπη μου όμορφη καλή αρχή!!! Σε αγαπώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγάπη μου όμορφη καλή αρχή!!! Σε αγαπώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Να βρω κ γω καποιον να με οβθηαω κ λιγο παραπανω χρονο κ θς σας ερθω no worries 😋

      Διαγραφή
  4. Να'μαι κι εγώ! Καλή αρχή! Σε αγαπώ πολύ!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις